Visa bəzi ölkələrdə, kartla tranzaksiya məlumatlarını gücləndirir və onlardan şirkətlərə öz marketinq səylərini təkmilləşdirməyə imkan yaradan anonim və ümumiləşdirilmiş istehlakçı məsrəfləri və marketinq hesabatlarını və digər məlumatları tərtib etmək məqsədilə istifadə edir. Bu həllər şirkətlərə hədəfə aldığı istehlakçıları müəyyən etməyə kömək edir. Məsələn, marketinq hesabatı bir poçt indeksi üzrə istehlakçıların digər poçt indeksi üzrə istehlakçılarla müqayisədə avtomobil ehtiyat hissələrinə daha çox vəsait xərcləməyə meylli olduğunu göstərə bilər. Bu məhsullar həmçinin şirkətlərə öz marketinq kampaniyalarının səmərəliliyini müəyyən etməyə kömək edir.
Visa-nın marketinq həllərində heç bir şəxsi məlumat yoxdur, lakin onlar məqsədyönlü marketinqə dəstək olmaq məqsədilə şirkətlərə öz istehlakçı fayllarını intellektual məlumatlarla təkmilləşdirmək imkanını verirlər.
Əgər Visa marketinq həllərində sizin kartla apardığınız tranzaksiya məlumatlarının tərəfimizdən istifadə edilməsini istəmirsizsə, bundan necə imtina etməyin yollarını öyrənmək üçün buraya klikləyin.